  • Data: 2017-03-26 20:23:58
    Temat: Re: czy wiesz że.....
    Od: nadir <n...@h...org> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2017-03-26 o 18:44, Budyń pisze:

    > na kwicie producenta to moze i ma. Nie wierze w taką.

    Na kwicie producenta, to te wypaśne mają po 80-90% sprawności, dlatego
    podałem trochę mniej. Ale to podobnie jak z COPem w pompach i ponad 100%
    sprawnością kotłów gazowych. Na papierze wygląda to ładnie, dopóki nie
    trzeba ogrzać wody w baniaku do 50-55 stopni.

    > ano z forumów pod haslem "koszt kotłowni"

    No przecież podałem Ci cenę za kocioł i komin, w 3000 zł można się
    zmieścić. Ale jak ktoś w cenę kotłowni wlicza płytki po 100zł/m2, czy
    złote zawory, to koszt kotłowni faktycznie może być niebotyczny.