  • Data: 2017-03-27 08:12:47
    Temat: Re: czy wiesz że.....
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu niedziela, 26 marca 2017 09:57:33 UTC+2 użytkownik Budyń napisał:

    > A ponieważ koszt kotłowni węglowej (łącznie z kominem) musi kosztować 5x tyle co
    moja instalacja grzania prądem to i koszty ogrzewania sa wieksze (3630zł/rocznie).
    > I jeszcze się trzeba węgla natachać....

    Policz dla 40 lat. W tym czasie piec bedzie trzeba wymienic 3-4 razy.
    Wprowadzaja normy - od 2022 u mnie juz nie zamontujesz nic ponizej klasy 5,
    a taki piec raczej kosztuje wiecej. Baniaki z nierdzewki i bojler do CO
    spokojnie tyle wytrzymaja :)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.