  • Data: 2017-03-29 08:30:20
    Temat: Re: czy wiesz że.....
    Od: Myjk <m...@n...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Wed, 29 Mar 2017 07:47:03 +0200, nadir

    > w domach jest kupa urządzeń, które muszą też często pracować w droższej
    > taryfie, i oszczędności na ogrzewaniu mogą w tym momencie zniknąć.
    > Dlatego każdy musi sobie dopasować indywidualnie taryfy.

    Jeśli tylko ogrzewa się choćby CWU w 2T to jest już korzystnie. Jeśli
    dochodzi CO, to już w ogóle jest przepaść na korzyść G12. No, chyba że ktoś
    zamawia 2T, i nie potrafi (albo co gorsza nie chce) w pralce/ zmywarce/
    bojlerze tajmera użyć, bo przecież nie zamierza się "ograniczać" (!). Jak
    już wspominałem pracuję w domu, a więc wykorzystuje znacznie więcej prądu
    bytowego z 1T niż gdybym był w fabryce -- a średnia kWh mi wychodzi mimo
    tego mniej niż przy G11. Szwagrowi wychodzi niedużo więcej, ale on
    generalnie, widać po rachunku, nie zwraca uwagi na taryfy.

    --
    Pozdor
    Myjk