  • Data: 2017-07-05 16:03:13
    Temat: Re: czy wiesz że.....
    Od: Myjk <m...@n...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Wed, 5 Jul 2017 14:08:04 +0200, Pete

    > Oszczędność ok 65PLN brutto na 2 miesiące.
    > Bez żadnej zmiany nawyków i trybu życia.

    To było wiadome, niestety niedowiarków nie brakuje i niektórzy lubią tkwić
    w G11 i płacić więcej będąc przekonanymi, że dzięki temu nie są ograniczani
    i płacą mniej w ten sposób. Mnie wychodzi podobna oszczędność na G12W. Ale
    ja cały dzień w 1T palę trzy monitory i komputer, często też klimatyzację
    na grzanie/chłodzenie.

    --
    Pozdor
    Myjk