eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieczy ziemią z wykopu można podwyższyć/wyrównać działkę?Re: czy ziemią z wykopu można podwyższyć/wyrównać działkę?
  • Data: 2009-06-09 18:41:11
    Temat: Re: czy ziemią z wykopu można podwyższyć/wyrównać działkę?
    Od: "Kris" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "shaman" <n...@n...com> napisał w wiadomości
    news:h0l7kr$egf$1@news.telbank.pl...
    > Witam,
    >
    > Mam działkę opadającą w taki sposób, że wyjście na taras znajdzie się
    > około metra nad poziomem gruntu. Czy mogę bez żadnych specjalnych zezwoleń
    > wykorzystać ziemię z wykopu aby zmniejszyć spadek terenu na całej działce
    > albo choćby podnieść poziom gruntu wokół domu i zrobić nasyp pod taras?
    >
    > Jeśli nie to może wiecie jakie przepisy to określają?

    Jak sie urzedasów zapytasz to dostaniesz dużo odpowiedzi;))
    Ja cały teren domu podniosłem o ok 0,5 metra i jest ok. Zastanawiam się czy
    ktoś mógłby mi ciokolwiek teraz udowodnić.
    Ale jak masz z sąsiadami na pieńku to rób(podnoszenie terenu) to
    systematycznie małymi warstwami. W praktyce g...o moga Tobie zrobić.

    Kris