    Date: Fri, 21 Jan 2011 17:17:40 +0100
    From: ahimsa <a...@o...pl>
    Newsgroups: pl.rec.dom
    Subject: Re: czym myjecie podłogi z paneli?

    W dniu 2011-01-21 13:20, krys pisze:

    > Jak kupisz porządnego mopa, to i prawie na sucho podłogę przetrzesz.
    > J.

    a możesz podać, który mop jest porządny?
    może to głupie, ale naprawdę nie mam pojęcia, którego mopa używać. do
    tej pory zauważyłam jedynie, że mop sznurkowy lepiej myje, ale więcej
    wody zostawia niż taki jakby z kawałków ściereczek (np. vileda). nie
    miałam jeszcze płaskiego mopa i szczerze mówiąc dobrze byłoby od razu
    kupić coś sprawdzonego niż zawalać pół chałupy kolejnymi kijami a może i
    wiadrami.
    ten płaski powinien być z frotte, czy mieć takie frędzelki? a może
    jeszcze inny?
    dzisiaj usłyszałam, że jest taki płaski mop z rzepem, którego się
    odkleja od kija, pierze w rękach i wyciska. nawet nie wiem, jakiej firmy
    to cudo i czy daje radę.

    --
    pzdr
    ahimsa