  • Data: 2014-12-05 12:16:18
    Temat: Re: czym zedrzeć 2cm betonu
    Od: quent <x...@x...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2014-12-05 10:20, Marek wrote:
    > Moim zdaniem dla 2 cm nie warto. Wykosztujesz sie, nakurzysz, slupek
    > mozesz naruszyc poprzez wibracje.

    Nie no ale słupek jest wbetonowany chyba na metr. Szlifowanie z góry nie
    powinno mieć wpływu

    > Nie latwiej jak musisz skrocic kosz? Naciac i potem pospawac itp? Dla
    > siebie wolalbym bawic sie czysto ze spawarka/lutownica.

    Nie pomyślałem jeszcze o jednej sprawie.
    Kosze będą w odległości od siebie 1m, mają stężenia konstrukcyjne co
    20cm. Jednak musi być ich podstawa na jednakowym poziomie bo te stężenia
    muszą być w jednej linii, optycznie będzie to wyglądać źle jak się
    rozjadą a będzie to na pewno występować gdy skrócę jeden kosz.

    Myslę nad dolaniem jednak tych 2cm na wiosnę.

    Jakiś sprawdzony przepis na beton? :D

    --
    Pozdr.
    www.elipsa.info