  • Data: 2012-08-21 12:04:14
    Temat: Re: dachowka Nelskap vs Roben
    Od: "Przemek" <olowek5-to niepotrzebne@to tez.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "quent" <q...@b...gmail.kom> napisał w wiadomości
    news:5032577c$0$1298$65785112@news.neostrada.pl...

    > Dzięki! Ja koniecznie chciałem płaską i akurat (bez względu na cer/bet.)
    > tegalit najbardziej mi się podobał.

    > Dokładnie to samo powiedział mi mój dekarz.
    > Najbardziej to widać właśnie na dachówce płaskiej.

    > Płaską weź ;-)

    Ja jeszcze dodam ze poniewaz betonowa jest grubsza to nawet troche wiekszy
    grad nie powinien rozwalic dachowek betonowych bo maja te 2cm grubosci, a
    ceramiczne ktore maja gdzies 0,50cm grubosci.(mowie tu plaskich typu
    karpiowka- bo nie wiem jakie grubosci maja ceramiczne "faliste") .

    Jaka patrze w tv gdzie sa szkody po przejsciu gradu to widze ze wszedzie sa
    dachowki ceramiczne plaskie typu karpiowka porozwalane.