eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowaniedeski warstwowe bambus, wersja bezklejowa - prosba o opinie › Re: deski warstwowe bambus, wersja bezklejowa - prosba o opinie
    From: ptoki <s...@g...com>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: deski warstwowe bambus, wersja bezklejowa - prosba o opinie
    Date: Mon, 4 Jul 2011 01:29:24 -0700 (PDT)

    On Jul 3, 11:42 am, "Jacek Bronowski" <f...@r...pl> wrote:
    > Witam
    > Czy ktos w Was mia mo e bezpo redni (albo chocby po redni ) styczno z
    > warstwowymi deskami pod ogowymi z bambusa w wersji "click", czyli do
    > uk adania jako pod oga p ywaj ca (bez klejenia)? Np. Globalwood Bambus Click
    > (nie linkuje, zeby zmniejszyc spamowatosc)
    > Ze wzgl dow praktycznych chc po o y pod og bez klejenia na podk adzie
    > wyr wnuj co-wyciszaj cym (np. pianomat). Dodatkowo pokrycie powinno byc
    > mozliwie sztywne a zatem dosc grube (bo warstwe bazowa stanowia plyty osb na
> [...]

    Skoro nikt konkretny nie napisal to skrobne co nieco od siebie.
    Primo:
    Kazdy panel bedzie stukal. Taka jego natura.
    Secundo:
    Jesli masz prosta podloge (ale naprawde prosta na calej powierzchni)
    to bedzie lezal rowno i w czasie uzywania bedzie sie scieral
    rownomiernie. Jak jakims cudem montaz wyjdzie nierowno to w tym
    miejscu bedzie widac pod swiatlo ze lezy krzywo i tam tez bedzie sie
    bardziej scieral.

    Nie napisales gdzie ta podloga ani jak uzywana.

    Dla mnie deski trojwarstwowe to taka swinka morska. Ani to parkiet ani
    panel.
    Czyli drogo i bylejak.