    From: "kiki" <k...@t...fel>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: do kiki: mozesz zerknac na moje fotki? :)
    Date: Sun, 25 Sep 2011 21:36:05 +0200

    Wiesz co? Wstrzymaj budowę. Dalej tak nie można.
    Membrana powinna zachodzić na cały dach. te końcóki dachu poza orysem
    budynku nie są zapezpieczone przed spływającą wodą.
    Woda tam sie dostanie przy ppierwszej okazji zacinającego deszczu albo
    śniegu i zamiast spływać po membranie do okapu to wcieknie tam gdzie się
    kończy membrana.

    W ogóle ta membrana jest założona niezgodnie ze sztuką.
    Proponuję nic im nie zapłacić i wypedzić. Nakryć brezentem i sprawę
    przemyśleć. Tam na każdym kroku jest coś z nią źle. Źle wywinięta przy
    oknach, przy kominach, zwisa, a miała być lekko napięta., Łączenia i pionowe
    i poziome są bez taśmy. To jest zrobione na odpierdol. Jak tylko dasz grosza
    to uciekną i żadnych napraw ci nigdy nie zrobią, bo gwarancja w budowlance
    nie obowiązuje.

    Wypędź ich.