  • Data: 2010-01-24 22:36:51
    Temat: Re: docieplenie ścian styropianem
    Od: "Maniek4" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "putek" <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:hjigk6$3jc$1@news.onet.pl...

    > Możesz rozwinąć. Mam taką samą ścianę jak kolega Maniek i też planuję
    > docieplenie. Ta pustka jest niewentylowana.

    Chodzi o konwekcje w tej dziurze. Ruch powietrza z dolu do gory studzacy
    wewnetrzna czesc sciany. Nalezy dazyc do utrzymania wzglednie stalej temp.
    przekroju calej sciany, lub/i zasypac szczeline. Miedzy innymi dla tego jak
    sadze M zaproponowal stosunkowo gruba wyjsciowa warstwe styropianu. Jest tez
    rzecz jasna ryzyko "podwiewania" tej szczeliny.

    Pozdro.. TK