  • Data: 2017-06-22 00:25:29
    Temat: Re: dom autonomiczny
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Pod pedalem gazu zauwazylem grabienie. Jak uszczelnili granice z paliwem to jakos
    lzej samochod jezdzi. Zapewne dlatego ze co piaty litr paliwa byl z przemytu a
    przemytnicy raczej z gornej polki towarow nie przemycaja. Gdzies slyszalem ze od
    poczatku roku akcje chyba orlenu podskoczyly o 100%. Ale tylko slyszalem i nie chce
    mi sie sprawdzac. Strasznie musi dzisiejszy rzad krasc wegiel bo w kopalniach do
    roboty przyjmuja. I beda niedlugo statki kradli bo stocznie uruchamiaja. Pisz co
    jeszcze rzad pisu kradnie bo mi sie pomysly koncza. A, silniki robione dla mercedesa
    beda kradli. I na bank kamienice w Warszawie ukradna bo zrobili komisje do odbierania
    kamienic wlascicielom. Kilku nawet wsadzili do aresztu i zapewne ich strasznie bija.
    Wez gosciu wbij sobie gwozdzia w czaszke, bedziesz mial cos wiecej w glowie niz
    populistyczne teksty sprzedawane przez milosnikow arabow.