  • Data: 2017-06-25 00:07:47
    Temat: Re: dom autonomiczny
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu sobota, 24 czerwca 2017 23:48:09 UTC+2 użytkownik Zenek Kapelinder napisał:
    > No wlasnie ze nie pierole. Dzisiaj, teraz 23:40 w Lodzi 23 u Ciebie 31. Obydwie
    wartosci sa w skali zanieczyszczen na zielonym polu.
    > "Wojewódzkie Centrum Zarządzania Kryzysowego bije na alarm. W Wodzisławiu - są dni,
    że poziom niebezpiecznych pyłów zawieszonych w powietrzu nad Wodzisławiem jest
    kilkaset razy wyższy od przyjętych norm środowiskowych". To w waszej gazety
    http://wodzislawslaski.naszemiasto.pl/artykul/wodzis
    law-sl-mamy-najbardziej-zanieczyszczone-powietrze-w,
    1598597,artgal,t,id,tm.html

    Każda inna gazeta z woj. śląskiego pisze to samo :)
    Ja wiem, że zanieczyszczenie jest problemem i ostro się z tym ostatnio
    zaczęło walczyć ale problem dotyczy CAŁEGO woj. sląskiego (i nie tylko),
    a nie tylko mojego miasta :-)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.