  • Data: 2017-07-02 13:37:23
    Temat: Re: dom autonomiczny
    Od: "Ghost" <n...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:9621f330-59fd-4c1a-ae27-6d1536a0e132@go
    oglegroups.com...

    W dniu niedziela, 2 lipca 2017 13:10:45 UTC+2 użytkownik Ghost napisał:

    >Glosuje wyłącznie na partie Korwina :)

    Wyjaśnię ci zatem frajerze, że Korwin to gospodarcza skrajna (wręcz
    absurdalna) prawica. Natomiast twoje propisowskie poglądy gospodarcze to
    skrajna lewica - w połączeniu z wdupiemaniem prawa, zwykły bolszewizm.
    Tak, wiem za dużo trudnych słów użyłem - jako analfabeta raczej nie
    ogarniesz.

    I po raz kolejny adaś ucieka od pytania o długi - ADASIU NIE MASZ ŻADNEJ
    CHATY, a i na jeżdżące złomy też są pewnie weksle ;-)

    No więc skoro tak bardzo chcesz iść na klaty i się kasą porównywać - to
    jedno moje condo w górach jest więcej warte niż: cała chata, w której bank
    pozwala ci mieszkać oraz dupowozidełka, pies, taczki i co tam jeszcze...
    Więcej porównań nie będzie ciulu z niską samooceną.

    >Nam znaczy tobie, pi0trowi i maciejowi? Bo wiem, ze jest juz cie trzech :-)

    Kurwa, znów mnie przyłapałeś pis-do informatyczna handlująca nielegalnym
    softem :-)