  • Data: 2017-08-24 16:22:46
    Temat: Re: dom autonomiczny
    Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu czwartek, 24 sierpnia 2017 16:14:13 UTC+2 użytkownik Budyń napisał:
> [...]
    społecznej" jak to Pete określił

    jest podobny. Ale odniosles sie wylacznie do kosciola co uprawdopodobnia teze ze
    jestes mało obiektywny :)

    > A jak kwachu poręczał za restauratora to żądałeś prokuratora dla niego?

    Kwachu to polityk więc robienie głupot to jego zawodowe zajęcie

    >Pewnie ze nie bo wajha w mózgu odpowiadająca za zdrowy rozsądek >ci sie przestawia
    na dzwiek słowa kościół,

    Ńie wiem czy wajcha ale lampka ostrzegawcza mi się zapala jak kościół do polityki się
    miesza.
    Jakby nie patrzeć trochę inne zadania ma a tm mi nic do tego

    > Gdybys napisal ze ten konkretny biskup jest podejrzany, czy >nawet lokalna kuria to
    bym sie nie odezwał. Ale napisales "ta >grupa społeczna" sugerując ze wszyscy są
    nieuczciwi - a to jest >fobiasta brednia.

    Ok niech będzie ze uogólniłem;)
    Co niektórzy twierdzą że i wśród polityków uczciwi bywaja;)