  • Data: 2010-10-21 20:01:09
    Temat: Re: drugi dom z projektu indywidualnego
    Od: "na102" <g...@P...FM> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Jakub Tarczewski" <a...@o...eu> napisał w wiadomości
    news:i9jt81$3il$1@news.onet.pl...
    ciach
    > Widziałeś gdzieś jakiś projekt architektoniczny nie nadający się do
    > realizacji? Serio pytam....
    może i Robercik przesadza bo nie widziałem takiego coby wogóle się nie
    nadawał, ale wierz mi że przez moje ręce przeszło wiele projektów
    zawierających elementy nie do wykonania .Ostatnio zdarzyła mi się sytuacja
    gdzie na jednej z kondygnacji pewnego budynku użyteczności publicznej
    odkryłem pomieszczenia spoza wykazu po moim telefonie facet z rozbrajającą
    szczerością przyznał się ze pomieszczenia te zostały ze względów
    technicznych przeniesione na ostatnią kondygnacje a jego biuro projektowe
    zapomniało przeprojektować ten poziom :) tak więc jak sam widzisz są to
    często ludzie z dużą fantazją i jak każdy człowiek też popełniają błedy.
    Pozdrówka