  • Data: 2010-06-07 19:25:02
    Temat: Re: drzwi do wneki z licznikami
    Od: s_13 <s...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 7 Cze, 17:29, m <f...@f...pl> wrote:
    > witam,
    > w przedpokoju mam wneke na liczniki, wneka ma okolo 50cm szerokosci,
    > a wysokosc to 2.5m. Chcialbym zrobic do tego drzwiczki z lustrem
    > na calej dlugosci. Jak od strony technicznej to zrealizowac.
    > Jakies specjalne zawiasy do szkla (lustra) czy jednak lustro
    > trzeba nakleic na jakas plyte (jaka?). Jak przymocowac zawiasy
    > do betonwej sciany?

    zrób szafeczkę z płyty laminowanej, z drzwiczkami z płyty i naklejonym
    lustrem, szafeczka ma mieć normalne boki, ale bez tylnej ścianki (o
    ile te liczniki i przyłącza są właśnie w tym miejscu), w środku można
    zrobić jakieś półeczki na duperele, całość o kilka mm mniejsza niż
    wnęka, mocujesz to na piankę rozprężną we wnęce

    pozdrawiam
    s_13