  • Date: Thu, 17 Jun 2010 15:14:22 +0200
    From: Marek <m...@o...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: dwa budynki na zgłoszenie

    Dominik & Co pisze:
    > s_13 rzecze:

    > Nie będą- ale to już _po_ fakcie zgłoszenia
    > i zbudowania. I, co ważniejsze, zgodnie z prawem.
    >
    > Specjaliści od dzielenia włosa na czworo mogą się
    > zastanawiać, ile czasu powinno upłynąć pomiędzy
    > stawianiem budynków a wiaty :-)

    Sorry ja tego nie ogarniam.
    Wydawało mi się powtarzam wydawało, że jak dobuduję wiatę do powiększę
    cały budynek ponad 25m2 a to oznacza potrzebę pozwolenia na budowę.
    Czy tam i czegoś nie rozumiem.
    Mi w urzędzie powiedzieli że wiata wolnostojąca musi też być odsunięta
    od budynku 1m.
    Czy myk polega na budowaniu wiaty nie wolnostojącej?
    Jeżeli tak to czy powiększenie powierzchni ponad 25m2 nie wymusza oceny
    technicznej budynku i pozwolenia na budowę?

    Marek