  • Data: 2014-01-02 22:40:19
    Temat: Re: dylatacja - pytanko
    Od: pilocik <p...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2014-01-02 09:30, scruffty pisze:

    > Sam miałem podobne rozterki (jak to będzie wyglądać), ale nie przez
    > dylatacje, tylko tak mi płytki wychodziły, że pasek docinki wyszedł w
    > progu, mogłem przesuwać całe pomieszczenie, ale wtedy gorzej by wyglądało
    > przy ścianie naprzeciw, wybrałem pasek w progu i wyszło oki.

    O tym nie pomyślałem - dzięki :)
    Tylko jeszcze płytki na korytarz nie są wybrane więc nie wiem jaki
    wymiar i jak je zaplanuję.
    Widzę tylko problem z silikonową fugą, czy uda mi się ją kolorystycznie
    dopasować do pozostałej części podłogi - nie wiem jakie są opcje kolorów.
    Klasyczna fuga będzie na 90% z fug MAPEI