  • Data: 2009-08-31 17:19:18
    Temat: Re: dylematy przed zakupem działki
    Od: robercik-us <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Kris pisze:

    > Z tym posadowianiem na rodzimym gruncie to chyba nie taki obowiązek
    > jest- można płycej/taniej/prościej

    No pewnie..., ale nigdy nie wiesz jak się to zachowa pod obciążeniem,
    szczególnie na działce ze spadkiem, gdzie siłą rzeczy woda będzie
    spływać od najwyższego punktu do najniższego... Oczywiście, że grunt
    można zagęszczać i kłaść warstwami, ale czy będzie to tańsze od
    zrobienia wyższych ścian fundamentowych?... Nie wiem :-)

    pozdr
    robercik-us