  • Data: 2015-09-18 13:23:40
    Temat: Re: dyskretna kamera do monitoringu na zewnątrz
    Od: Kżyho <k...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2015-09-17 o 22:31, ToMasz pisze:
    > ja Ci mogę dużo powiedzieć jako użytkownik, nie sprzedawca kamer. Lata
    > temu kupiłem drogi sprzęt od Apera. zero kłopotów, resetów, awarii.
    > zasilacz padł po 5 latach, dysk twardy działa 8 rok. Ale aplikacja tylko
    > dla win XP. kamery są podłączone do rejestratora i możesz to za pomocą
    > programu zdalnie oglądać. Tak więc nie warto niczego kupować bez testów.
    > jakość - jak stare wideo VHS. wrzystko ogranicza PAL. dupiata kamera za
    > 30zł - nadaje się do sprawdzenia czy ktoś jest, czy go niema.
    > kamera za 100 - 250zł wysyca wszystko co może przesłać PAlem i też mało
> [...]

    Kompa taniego jakiegoś można postawić z jakimś linuksem i zapewne można
    tonę softu znaleźć do tego typu zastosowania, jak nie całą pewnie gotową
    dystrybucję. Tylko cenę całości, pewnie również właśnie gotowych
    rejestratorów, zabija cena dysków. Bo jednak jakieś 1-2 TB, że o
    większych nie wspomnę, dysku przystosowanego do pracy 24h (czyli jakiś
    WD Purple, ewentualnie WD Red i podobne u konkurencyjnych producentów)
    kosztuje dość sporo.

    Pzdr
    --
    /__/_* /