  • Data: 2010-06-16 11:43:35
    Temat: Re: działanie solarów
    Od: "Boombastic" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Inwestycja w nieruchomoœci jeszcze chwilę temu była najbardziej opłacalna.
    > Nadal nieruchomoœci zwłaszcza w długim okresie czasu sš opłacalne. Jeżeli
    > do tego dodamy coœ co podniesie jej wartoœć (m.in. solary), a dodatkowo
    > obniży koszty utrzymania to jesteœmy na plus.

    Bajki. Jakoś nie widzę by solary podnosiły wartość nieruchomości. To tylko
    właściciele w to wierzą.

    > Tym bardziej, że po pierwsze nie sš to już takie drogie rzeczy, po drugie
    > w wielu miejscach można uzyskać dopłaty albo uzyskać tanie preferencyjne
    > kredyty pro ekologiczne modernizacje w wielu przypadkach.

    Jakoś dziwne jest to, że jeszcze nie słyszałem obecnie o takich dopłatach,
    mimo że moi klienci dopytywali się o nie rozważając montaż solarów.

    > A dodatkowo mamy małe "bezpieczeństwo energetyczne" - bo co jak np.
    > braknie gazu.

    Mamy g... a nie bezpieczeńśtwo energetyczne. Takie bezpieczeństwo to ci może
    dać kominek lub koza w których spalić mozna byle co, a nie solar.