  • Data: 2010-06-17 21:45:03
    Temat: Re: działanie solarów
    Od: "Maniek4" <s...@c...chrl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Jan Werbiński" <j...@t...bez.mai.la> napisał w wiadomości
    news:4c1a7328$0$19170

    > Nie rozumiesz. Woda nagrzewa się 2,5 godziny. Dzienne zużycie jest dużo
    > niższe niż wydajność bojlera, więc praktycznie jest cały czas gorąca nawet
    > przy utrzymywaniu niższej temperatury. Jak się nagrzeje w nocy, to zużycie
    > do południa jest dogrzana od 15.00 do 17.00. I znowu na wieczór jest
    > gorąca. W praktyce nie mam problemów z ilością i ustawiona temperatura
    > jest niższa.

    Aha, to ja tez nie powinienem miec z zasobnikiem 80L i to pewnie dla tego
    solary mi sie nie oplacaja. Gdyby jednak ciepla przestala leciec to
    szczesliwy zaniechania w inwestycje solarne powinienem zacisnac zeby lejac
    na siebie wode o temp. 9C wierzac, ze Jan twierdzi ze jest git?

    > Wyobraź sobie, że wystarczy na kilka pryszniców zanim się wystudzi.

    Ja tak mam w sumie do dzis, bo jeszcze na dobre sie nie przeprowadzilem i
    wyobraznia do tego potrzebna mi nie jest. Ja doskonale wiem na ile wystarcza
    wody ze 100L bojlera.

    > Od providera.

    Marek pewnie nie.

    Pozdro.. TK