  • Data: 2009-04-03 12:10:54
    Temat: Re: działka niby rolna... problemy agencyjne
    Od: _a_r_t_e_c_ <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Boombastic napisał:

    > W Warszawie nie ma ziemi rolnej. A pod Warszawą ziemia bez prawa
    > zabudowy może kosztowac nawet 20-30 zł/m2.

    Pierwsze z brzegu:
    http://www.anr.gov.pl/attachements/AdminArticle/115/
    780/Zalacznik%20-%20ogloszenie%20wykazu.pdf

    Rolna IV klasy i pastwiska IV klasy.
    Połowa działki ma plan zagospodarowania (budowlana), połowa nie ma, nic
    tylko siać i orać (albo odwrotnie) ;)
    Chyba że Wilanów to juz nie Wawa ....

    Ja mówiłem o ziemi rolnej w sensie ewidencji gruntów, a nie w planach
    zagospodarowania. I takie właśnie działki (rolne) sprzedaje ANR.

    Dopiero w nowym prawie budowlanym ma być tak, że działki rolne na
    terenie miast i objęte planem zagospodarowania z przeznaczeniem pod
    zabudowę, mają być automatycznie wyłaczane z produkcji rolnej
    (odrolniane czy jak tam sie mówi). Ale Ustawa jest jeszcze w sejmie.