  • Data: 2018-12-05 15:30:33
    Temat: Re: e komputerowcy
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu środa, 5 grudnia 2018 12:37:13 UTC+1 użytkownik quent napisał:

    > Sprawa jest mocno indywidualna.
    > Nowe auto może się opłacać jak ktoś większość życia spędza za kierownicą.
    > Ja rocznie robię zaledwie ok. 10tys. w sumie

    Absolutnie nie :)
    Mieliśmy UPa nowego - kupiony w 2015 za 38k pln, sprzedany w 2018 za 28k pln.
    Przebieg - 30kkm, czyli też 10 tys rocznie (żonka tym jeździła).

    Wcześniej jeździła VW lupo - jak policzyliśmy ile przez ~8 lat poszło w
    naprawy i utratę wartości to wyszło, że ten UP bardziej się opłacił.
    A masz nowe, pewne, świeże i pachnące auto. Po 3 latach poszedł do
    żyda (sprzedać takie auto to bajka - wystawiasz na OLX i nie możesz się
    opędzić od telefonów bo każdy szuka prawie nowego auta w stanie idealnym z
    przebiegiem 30kkm ;) i kupiliśmy jej Yarisa. Ten straci na wartości
    jeszcze mniej :-)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.