  • Data: 2018-12-05 20:18:06
    Temat: Re: e komputerowcy
    Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu środa, 5 grudnia 2018 20:04:24 UTC+1 użytkownik Adam Sz. napisał:

    > Kupujesz auto za 100k. Wpłacasz 75k gotówką (to ten "wkład", który zawsze
    > zostaje Ci ze sprzedaży poprzedniego samochodu) pierwszą wpłatę.

    Pod warunkiem że poprzedni samochod był wylizany z pierwszą wpłata 75%
    Lizing z pierwszą wpłatą 75%;)

    > Pozostałe 25k spłacasz w ratach. Po roku potrzebujesz gotówki - szukasz
    > kogoś, kogo interesuje ten samochód za 90k. Do spłaty na ten moment
    > pozostaje ~17k. Dostajesz do łapy 90-17 = 73k pln, a nowy nabywca spłaca
    > sobie pozostałe 17k lizingowi.

    Ano biznes zycia faktycznie. Swoimi 75tys obracać i

    > Jeżeli wytrzymasz do końca lizingu - sprzedajesz auto za 75k i kupujesz
    > nowe za 100k. I spłacasz 25k przez kolejne 3 lata. I tak w kółko.

    Cały czas warunek ze na poczatku tej piramidy 76tys w gotówce włożyłeś

    > Czyli masz ciągle ~70k "w razie W" do sprzedania, a posiadanie ciągle
    > nowego samochodu w garażu kosztuje Cię 25k / 3 lata rozłożone ładnie na
    > miesięczne raty.

    Czasami mam wrażenie że masz innych za idiotów
    Powyższy wykład o 75tys mnie w tym upewnił.

    > Jak zaryzykujesz i założysz działalność i jeszcze sobie vat i dochodówkę
    > odliczysz to zaoszczędzisz kolejne ~30-40% z tych kwot :-)

    I żony dojazdy do ryzjera odliczę;)

    LEGALNIE (koniec
    > tematu!).

    Lepiej skońćzmy ten temat faktycznie.