    From: "Amir" <d...@g...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: ekran cieplny - wychładzanie wody w rurach
    Date: Fri, 26 Oct 2012 10:12:58 +0200

    z powrotem?

    > Kolejnej otuliny, a już szczególnie grubości 30mm nie dam rady założyć.
    > Musiałbym bardzo mocno odgiąć rurę w górę.
    >
    > Co robić? Walczyć dalej czy dać sobie spokój?

    U mnie nie dawali uchwytów bo niby po co?

    walcz na tyle ile się po prostu da, możliwie najlepiej ocieplij jak tylko
    się da,
    ewentualnie pianką rozcięcie pozalepiaj taśmami, pozakładaj podwójnie tam
    gdzie się da
    warto to zrobić, nie będzie miał wyrzutów do siebie poźniej tak jak ja mam
    teraz :)

    ja u siebie też odwracałęm i zalepiałem taśmą, niestety nie wszędzie, u mnie
    na początku wogole nie dali otuliny,
    znajomy mi zwrocil na to uwagę:)