  • Data: 2011-12-05 22:04:02
    Temat: Re: elektryczny kocioł CO przy ogrzewaniu podłogowym
    Od: Robert G <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Mirek napisał:
    > Pytanie - czy nie
    > będzie mało ekonomiczne grzanie 1000 litrów wody podczas 2 dniowego pobytu?

    Bufor rzecz jasna nagrzejesz sobie dzień, czy dwa wcześniej, bo jak już
    przyjedziesz i dopiero wtedy zechcesz grzać, to będzie na zasadzie
    kopania studni, bo pożar :-).

    Nie wyłapałem jeszcze jednej ważnej informacji... czy będzie to dom
    murowany, czy lekki - szkieletowy? Może być to ważna sprawa jak chodzi o
    okresowe ogrzewanie i jego aspekt ekonomiczny :-).

    pozdr
    Robert G.