  • Data: 2013-07-25 00:18:22
    Temat: Re: farbki na ściany hali, w praktyce
    Od: MK <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-07-18 22:49, Irek N. pisze:

    > Dobijacie mnie. Jak farba może być ognioodporna... Ściany betonowe,
    > niepalne, nie ma co chronić... Sama też się nie zapali, za cienka
    > warstwa - za dobre chłodzenie.

    Farba może podnosić ognioodporność konstrukcji stalowej.
    Stal traci wytrzymałość w dość gwałtowny sposób przy wzroście
    temperatury - jeżeli konstrukcja jest pomalowana farbą puchnącą pod
    wpływem ciepła to spuchnięta tworzy przez chwilę izolację i spowalnia
    jej nagrzewanie co daje więcej czasu zanim wszystko się zawali.

    --
    M.