  • Data: 2012-01-17 09:51:13
    Temat: Re: filtr do wody z wylewką - mętna woda po filtrowaniu
    Od: "Kris" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    >Użytkownik "Filip" napisał w wiadomości grup

    >Nie trzeba być śpiewakiem operowym, by wydać opinię.

    Może nie jesteś sprzedawcą ani śpiewakiem operowym ale jesteś idealnym
    klientem dla marketingowców skoro tak chwalisz produkty Zeptera. Garnki te
    nie są złe ale ich cena jest tak z 10 razy za wysoka w stosunku do jakości.
    Teściowa mojej siostry kupiła zestaw i sprezentowała siostrze ze 3 lata
    temu. Garnki jak garnki żadna rewelacja
    Sprzedawałem dawno temu filtry do wody właśnie- nie Zeptera ale całe moje
    ówczesne kierownictwo przeniosło póżniej swoją siatkę sprzedaży do Zeptera i
    sprzedają podobne filtry z logo Zeptera. Kosztowały wtedy (lata 1993-199595
    ponad 2500 zł i uwierz mi że ludzie te gówna kupowali. A bardzo podobne
    możne było kupić wtedy w cenie około 250zł.
    Też na prezentacjach robiłem elektrolize wody bo bardzo efektownie wychodzi
    jak się ją dobrze zrobi;) Całkiem nieźle wtedy zarabiałem, firma płaciła
    chyba około 800 zł od sprzedanego filtra.
    Odkurzacz Rainbow za kilka tysięcy też masz i go chwalisz?
    Jakieś pół roku temu gościliśmy miłego Pana który przeprowadzał u nas
    prezentacje odkurzacza.
    Coś takiego:
    http://prince-lion.pl/odkurzacz.html
    http://tablica.pl/oferta/nowy-gwarancja-prince-lion-
    IDxBuw.html
    Po 2 godzinach prezentacji i róznych sztuczek socjotechnicznych wydusił z
    siebie cenę- 6500 zł za odkurzacz+ podstawowe szczotki. Reszta dodatkowo
    płatna.
    Odkurzacz(chociaż prowadzący prezentację nie używał słowa odkurzacz
    urządzenie wielofunkcyjne) był masakrycznie głośny( a miał dodatkowo służyć
    m.in. jako nawilżacz w sypialni), odkurzał dość przeciętnie. Cena j.w. a
    znam osobiście kilka osób które to kupiły. Ludzie kupią prawie wszystko jak
    dobrze zaprezentujesz.
    To samo z urządzeniami Zeptera- jak dobry akwizytor to potrafi w jednej
    chałupie sprzedać sprzętu za kilka tysięcy. A czy sprzęt wart tej ceny? Moim
    zdaniem wart 1/10 ceny ale skoro ktoś to kupuje i jest zadowolony to co mi
    do tego.