eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanie[fotka] - wielkie bruzdy na wylewce - kuć, frezować, olać?Re: [fotka] - wielkie bruzdy na wylewce - kuć, frezować, olać?
  • Data: 2011-05-09 12:50:53
    Temat: Re: [fotka] - wielkie bruzdy na wylewce - kuć, frezować, olać?
    Od: Shaman <s...@o...com> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 09-05-2011 o 13:44:30 rrr <r...@o...rrr.pl> napisał(a):

    > A ja się nie powstrzymam :) u mojego kolegi wysypali piasek i jest git.
    > U mnie hydraulicy również pod folią drobne nierówności skorygowali
    > piaskiem i też jest git.

    Chyba powinienem dodać, że pytanie jest też do tych, którzy mają dla mnie
    dobre wieści :)
    Słyszałem właśnie, że piasek to metoda powszechnie stosowana, ale nie wiem
    dlaczego. Czy jest najlepsza albo może najtańsza, lub też jedno i drugie?
    Wypożyczenie frezari do betonu też nie jest drogie, ale nie wiem czy coś
    pomoże?

    --
    PZDR
    Shaman