  • Data: 2009-04-01 09:10:04
    Temat: Re: fundament szklarni
    Od: "Lukasz Sczygiel" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Wymuruj fundament z pustakow betonowych, takich z dwoma dziurami w srodku. Na
    > sucho z tym, ze te dziury zasypiesz potem zageszczana pretami zbrojeniowymi,
    > pospolka lub z dodatkiem niewielkiej ilosci cementu na mokro je zalej. Pionowe
    > prety zostaw.
    > Po wykonaniu wykopu zrobisz to w jeden, gora dwa dni.
    > Posadowienie proponowalbym na glebokosci 60-70 cm, przy wysokosci pustaka 20
    > cm bedzie trzeba 4 warstwy. Na poziomie zero, te 10-29 cm powyzej poz. terenu,
    > zalej dziury nieco mocniejszym betonem aby jakos do tego zakotwic konstrukcje,
> [...]

    Dziękuję za wskazówki.
    Zastanawialem sie jak ten fundament zrobic w weekend i to bez wożenia kruszywa
    wywrotką itp.
    No i o tych gryzoniach sie troche naczytalem. Ale nie wiem czy myszy i inne
    przyjda jesc moje pomidory jak dookola bedzie kupa innych rzeczy do zarcia
    (mieszkam na wsi). Ale pustaki sa na tyle solidne ze postoja a na tyle latwe w
    rozebraniu ze nie bedzie trzeba koparki.

    Jeszcze raz dzieki!

    Lukasz Sczygiel