  • Data: 2009-04-03 13:46:43
    Temat: Re: [gaz] wynik za marzec 2009
    Od: "e-kran" <e...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > hej dziś 1 kwietnia wiec chciałbym sie podzielić wynikiem spalania gazu
    > za miesiąc marzec 2009, moze to komuś pomoże w wyborze systemu
    >
    > dom ok 140m kw. z poddaszem, 3W, 3 sezon,
    > 3/4 ogrzewanie podłogowe, rejon śląsk
    > temperatura na sterowniku 23stopnie całą dobę (małe dziecko)
    > ogrzewanie domu + wody + płyta gazowa w kuchni
    > 444m3
    >

    > --
    > Pozdrawiam
    > Michał

    Mnie za okres od 1 listopada do końca marca wyszło ok. 1500 m3, w rachunkach
    to będzie ok. 2700 zł. za CO + c.w.u. Dom ma 250 m2 w tym garaż trochę
    ogrzewany. To jest pierwszy sezon, a jest w domu masa okien (ponad 50 m2),
    przez które ciepełko sobie ucieka. Czyli średnio wyszło 300 m3 = 540 zł./m-c.
    Nie imponujące ale pocieszam się, ze to dopiero I sezon. Ale wiele chyba nie
    ugram w II sezonie, bo te okna piękne są i widok przez nie jeszcze
    piękniejszy, ale oszczędnego domu to ja nie mam na pewno ;-)
    Kominek był używany w zimie bo odżyła we mnie natura piromana i lubię się
    gapić w ogień ;-) Z tym, że kominek nie ogrzewa żadną miarą c.w.u. a ja
    zauważyłem, że grzanie ciepłej wody to jest chyba połowa kosztów jak nie
    lepiej.

    Pozdrawiam
    e-kran