  • Data: 2011-07-29 12:37:46
    Temat: Re: gdzie układać rury pp
    Od: "Jarek P." <j...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 29 Lip, 09:26, janusz_kk1 <j...@o...pl> wrote:

    > A sądzisz że nie wiem? wkładka jest zwijana i służy tylko jako
    > bariera do tlenu, dwie warstwy plastiku dają wytrzymałość i szczelność.

    Producenci piszą o jej laserowym spawaniu...
    W sumie masz rację - szczelność PEXowi daje sam polietylen, nie chcę
    się tu kłócić, jakie są możliwości ich rozszczelniania, powtarzam to,
    co czytałem na forum muratora - pexy podejrzanego pochodzenia potrafią
    się rozszczelnić, zwłaszcza w wyniku prac montażowych (zginanie itp.).
    Pisało o tym tamże niezależnie od siebie kilka osób.

    J.