    Subject: Re: ghosciku - grupowy lewaku - jak sie czujesz?
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    <n2ae2t$hl3$1$m4rkiz@news.chmurka.net> <y61kvr36pzs$.dlg@myjk.org>
    <e...@g...com>
    <5649abd5$0$22842$65785112@news.neostrada.pl>
    <c...@g...com>
    <a...@g...com>
    <5649c6cb$0$683$65785112@news.neostrada.pl>
    <3...@g...com>
    <5649d192$0$22844$65785112@news.neostrada.pl>
    <d...@g...com>
    From: Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info>
    Date: Mon, 16 Nov 2015 15:10:27 +0100

    On 2015-11-16 14:14, Zenek Kapelinder wrote:
    > Nie ma się z czego śmiać. Nie chce im nic ukraść. Zadnych zobowiązań moralnych ani
    finansowych w stosunku do nich nie mam. A oni za to chcą mnie zabić. No to mam chyba
    prawo być wkurwiony? Wczoraj jakiś pierdolniety socjolog twierdził ze przeważająca
    większość Polakow jest za przyjmowaniem uchodźców. Inny jebniety dziennikarz mówił ze
    nawet jak na dziesięć tysięcy 95% będzie normalnych to nie ma się czego bać. We
    Francji jest 6 milionów arabów a raptem chyba trzech zamachowców bylo francuskimi
    arabami. To trzy promila promila zrobilo masakrę. A ten jebniety ze 5% terrorystow to
    w sam raz i nie ma się czego bać.

    Generalnie to jest tak, że promil jebniętych może oddziaływać na resztę
    populacji.

    Ale to nie jest powód, żeby eksterminować z tego powodu imigrantów (bo
    IS zrobiło zamachy w Paryżu), albo księży katolickich (bo jeden z nich -
    zdaniem śledczych - brał udział z zamachu, w którym zginęło 9 osób),
    albo blondynów (bo Breivik jest - zdaje się - blondynem).

    A już zwłaszcza argumenty w rodzaju nie wpuszczajmy imigrantów bo nas
    pozabijają są - delikatnie mówiąc - z dupy wzięte mając na uwadze, że
    już ich wpuściliśmy (wiele lat temu). I w szczególności w zamachach
    paryskich - zdaje się - brali udział ci urodzeni już tu na miejscu, w
    Europie.

    Piotrek