  • Data: 2013-06-05 09:46:32
    Temat: Re: grubość izolacji poziomej fundamentów
    Od: "Ergie" <e...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Marek Dyjor" napisał w wiadomości grup

    > Ergi.... byłeś ty kiedy na jakieś budowie?
    > imho nie.

    Bywam kilka razy w tygodniu. Dodatkowo sam zbudowałem swój dom i pomagałem
    przy kilku innych. Rozumiem że tym pytaniem chciałeś napisać że coś z moją
    wypowiedzią jest nie tak, problem w tym że nie napisałeś co...

    I tak napisałem to z praktyki, bo sam widziałem taką sytuację. Co gorsza
    byłem jej sprawcą :-)
    Ściana z bloczków z betonu komórkowego, więc lekka i bez pionowych spoin
    zdziwiłem się jak się łatwo poddała, a chciałem tylko zażartować, że taki
    dom to im wiatr zdmuchnie.

    Pozdrawiam
    Ergie