  • Data: 2009-06-03 13:03:58
    Temat: Re: hydroizolacja pod płytki na taras
    Od: "olob kowalski" <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    cheetah <i...@w...pl> napisał(a):

    > Witam
    >
    > Czy folia w płynie będzie odpowiednia jako warstwa hydroizolacji pod
    > płytki na wylewkę?
    > Obecnie mam 2 warstwy papy na to wylewka betonowa ze spadkiem. I teraz
    > mają na to przyjść płytki.
    > I zastanawiam się co dać pod te płytki? Tak żeby nie odleciały po roku.
    >

    > Pozdro
    jak odlatują po roku to nalezy szukać przyczyny odlatywania a nie smarkać
    nowymi zaprawami i płynami które nic nie dają
    po pierwsze to że odpadają to wina przedostawania się wody ale przez fugi co
    w związku z tym? trzeba uniemożliwić penetrowanie wody w fugi czyli co?
    zwiększyć spadek tak aby woda odpływała z tarasu a nie na nim stała co jest
    istotne szczególnie zimą kiedy woda + temp. poniżej zera powoduje wysadzanie
    płytek i nie pomoże tu nic żadne izolacje, hydroizolacje itd. woda i mróz
    potrafi rozsadzić skałę a co dopiero twoje płyteczki na tarasie
    ja ma płytki na tarasie taras zalewany przez wodę woda płynie po stopniach
    ale każda stopnica ma spadek i kapinos czyli wystaje poza przedstopnicę ok 1
    cm
    tak więc 99% sukcesu w nieodpadaniu płytek ma technika ich ułożenia a tylk
    1% to materiał