  • Data: 2010-09-04 01:06:46
    Temat: Re: ile barów trzeba by zeby zerwac gips ze sciany?
    Od: "Tornad" <t...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

    > Tez moze byc dobre. Narazie szukam wypozyczalni gdzies w okolicy.
    > Chcialem uniknac kurzenia i dlatego skrobanie zgrubsza jest ok ale juz
    > jakies szlifowanie wolal bym odpuscic.
    >
    > Wiem ze moge wziasc na katowke zalozyc diament garnkowy ale wtedy bede
    > mial ten gips wszedzie. A woda jednak mniej sie roznosi niz kurz.
    >
    > --
    > Lukasz Sczygiel
    Dobrze kombinujesz, niestety ja Ci w tym pomoc nie moge; nic takiego jeszcze
    nie robilem.
    Raz ryckalem gips z sufitu, najpierw dlutem na dlugim kiju potem majzlem
    pobijanym mlotkiem, wreszcie sie wqrwilem i go normalnie heblarka elektryczna
    zheblowalem. W masce na pysku oczywiscie i te heblarke mimo, ze makita,
    zajezdzilem; lozysko wysiadlo. Ale to byl sufit wykonczony faktura w ciapki a
    baba chciala gladki. Ty masz pod nim beton wiec to inna bajka.
    Tu w Hameryce najtanszy "power washer" ma chyba cisnienie ze 200 barow. I
    komplet roznych dysz. Zatem dyskusje jest barowa, dobrze to okreslil Szary,
    ktoremu wystarcza jeden bar byle dobrze zaopatrzony.
    Pozycz sprzet i sprobuj. I oczywiscie napisz jak Ci to poszlo. Zamiast mopa
    mozesz uzyc odkurzacza beczkowego, ktory zasysa wszystko lacznie z blotem,
    ktorego na podlodze bedziesz mial ci dostatek.
    ozdrawiam
    Tornad