eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieile kosztuje 1l propan-butan do butli/ solar vs kominek › Re: ile kosztuje 1l propan-butan do butli/ solar vs kominek
  • Data: 2012-04-25 17:12:42
    Temat: Re: ile kosztuje 1l propan-butan do butli/ solar vs kominek
    Od: GREGOR <g...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 25 Kwi, 14:14, Kris <k...@g...com> wrote:

    > To może inaczej- ile kosztuje Ciebie 1kWh LPG srednio rocznie. Bo jak LPG bierzesz
    do ogrzewania to latem nie zuzywasz gazu a abonament płacisz. Jesli bys grzał pradem
    to abonament i tak trzeba płacic. Kiedys to liczyłem i wyszło chyba że G12 opłaca sie
    nawet wtedy jeśli w tej "tańszych" godzinach masz tylko 30% zużycia. Łatwo sprawdzić
    czy dobrze zapamietałem teraz nie mam czasu przeliczac. Dodatkowo w domach jest sporo
    sprzetu chodzacego 24h/dobe(pompki, routery itp) Przy G12 ich koszt działania jest
    mniejszy jak przy G11
    > Generalnie nawet nie grzejąc pradem a tylko do normalnego użytkowania(około
    150-200kWh statystyczne gospodarstwo domowe pewnie zuzywa na miesiąc) G12 z reguły
    się opłaca aczkolwiek róznice w stosunku do G11 będa symboliczne

    Teoretycznie masz rację co do tych 30%, ale tu chodzi o dane
    praktyczne.

    Co z tego, że jakiś tam operator podaje stawkę 0,28 zł / kWh w G11 jak
    ja płacę 0,63 zł.
    Mam udawać, że płacę mniej?

    To samo jest z G12. Niby stawki podane, a nikt nie wie ile wychodzi
    średnio.
    Może ktoś udostępnić skan kawałka faktury z okresu zimy i lata ?

    Pozdr