  • Data: 2013-10-22 23:13:03
    Temat: Re: ile placicie za prad? :)
    Od: Adam <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu wtorek, 22 października 2013 22:33:17 UTC+2 użytkownik Ghost napisał:

    > Jesli mowa o Wodzislawiu to widze dwa kryte, i nie widze czy ogolnodostepne.

    Aha. I bedziemy sie tak czepiac o szczegoly? :)
    Jezeli tak to powiem Ci ze ja mieszkam w Wodzislawiu Sl. obreb Radlin.

    Dla mnie to wszystko Wodzislaw bo wszystkie te wiochy jeszcze pare lat
    temu nazywaly sie Wodzislaw ale sie poodlaczaly - teraz sa tylko pod
    powiatem Wodzislawskim.

    Do tego basenu w MOSIR Radlin mam blizej niz do basenu MOSIR Wodzislaw Sl ;)

    Wszystkie sa ogolnodostepne, to normalne komercyjne baseny.

    http://www.mosir-centrum.pl/index.php?option=com_con
    tent&view=article&id=8&Itemid=113

    http://mosir.eu/

    http://www.nautica-gorzyce.pl/

    http://www.gosmszana.pl/index.php?id=oferta

    W promieniu 15km mam jeszcze:

    http://www.parkwodny.zory.pl/

    http://www.gos-pawlowice.pl/?kryta-plywalnia-wodny-r
    aj-,6

    http://infobasen.pl/basen/slaskie/Jastrz%C4%99bie-Zd
    r%C3%B3j/Laguna_P%C5%82ywalnia.html

    I bog wie gdzie jeszcze. Serio to taki luksus niby jest? Nie wiedzialem :)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.