  • Data: 2013-10-25 00:11:16
    Temat: Re: ile placicie za prad? :)
    Od: k...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    W dniu czwartek, 24 października 2013 23:45:20 UTC+2 użytkownik m...@g...com
    napisał:
> [...]
    w którym do grzania potrzebne są minimalne moce. To że w wietnamskiej budce jedzie na
    taborecie gazowym nie jest wzorcem grzania dla tego typu garnka. Tam skąd wok
    pochodzi i gdzie był używany od tak dawna że ludzi w Europie praktycznie wtedy nie
    był, do grzania musiała wystarczyć garść chrustu a nie ognisko.

    > Ale jeśli chcesz zrobić prawdziwe stir-fry to niestety tak to wygląda. To tak samo
    jak różne piece ziemne - niby to byle jama w ziemi, ale w środku 400-500 stopni
    potrafi być - wyciągniesz takie coś w piekarniku (poza pirolizą?)

    > Przyjrzyj się na czym gotuje przeciętny wietnamiec i czy ma to wiele wspólnego z
    ogniskiem czy choćby zwykłym palnikiem gazowym ;)

    > mucher

    Nie wiem na czym gotuje przeciętny Wietnamczyk. Mogę jedynie podejrzewać ze gotuje w
    zwykłych garnkach na kuchence elektrycznej albo gazowej.