    From: "Ghost" <g...@e...com>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: imigranci
    Date: Wed, 9 Sep 2015 10:53:02 +0200

    dyskusyjnych:d65c72b9-7e1b-4ee8-9623-be7d36627b35@go
    oglegroups.com...

    W dniu środa, 9 września 2015 10:17:39 UTC+2 użytkownik Ghost napisał:
    > Użytkownik "Budyń" napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...

    > W dniu środa, 9 września 2015 08:13:05 UTC+2 użytkownik Ghost napisał:

    >cytat:
    >Wczoraj (7.09) przez PAP i kilka portali przewinął się, nie wywołując
    >większych komentarzy, materiał, w którym pojawił się wątek tzw. "szerokiej
    >definicji uchodźcy". Okazuje się, że w świetle wytycznych UNHCR (Biuro
    >Wysokiego Komisarza d.s. Uchodźców), taka właśnie szeroka definicja
    >konfliktem zbrojnym. Jest tak na przykład w przypadku Syrii.

    Od kiedy UN to EU?

    >"Dzisiaj każdy Syryjczyk ze względu na wojnę domową, która objęła cały
    >kraj, dla społeczności międzynarodowej jest uchodźcą i powinien zostać
    >przyjęty i otoczony opieką w innym kraju. Przede wszystkim pod żadnymi
    >pozorami nie powinien zostać zawrócony do Syrii, dopóki sytuacja w tym
    >od lewa do prawa Wojciech Wilk, prezes Polskiego Centrum Pomocy
    >Międzynarodowej.

    A to dobrze czy źle?

    >No więc przyjrzyjmy się bliżej. Syryjczyków jest 22 miliony. I właśnie
    >obwieszczono, że zgodnie z jakimiś "wytycznymi" automatycznie każdy z nich
    >ma pełne prawo zostać uznany za uchodźcę, czyli po prostu, gdy dotrze do
    >Europy to ta Europa na ma się nim zająć (czytaj: osiedlić i w większości

    A teraz poszukaj sobie linka w którym jest pokazane ilu Syryjczyków już jest
    uchodźcami.... w Turcji, Egipcie, Libanie, Jordanii itp. I oni tam zostaną,
    "dopóki sytuacji w ich kraju nie unormuje się". Następnie poszukaj ile kasy
    wykłada na zaopiekowanie się nimi Arabia Saudyjska, Oman itp.

    Jak dotrzesz do konkretnej wiedzy, będziesz partnerem do rozmowy. Póki co
    przemawia przez ciebie goryl (który jest w każdym z nas) reagujący
    standardowo (czyli paranoicznym strachem na wszystko co inne).

    >sugerujesz ze katol to alkoholik i od rana piwo pije?

    Sugeruje, ze jakaś forma irytacji zalewa ci umysł.

    BTW Ty jako katolik nie jesteś chrześcijaninem? A wezwania Papieża masz
    głęboko w ślepym oku odbytnicy?