    From: "Ergie" <e...@s...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: imigranci
    Date: Tue, 15 Sep 2015 15:11:24 +0200
    <msu1k8$mf6$1@node1.news.atman.pl>
    <f...@g...com>
    <msudat$fl7$1@node2.news.atman.pl>
    <7...@g...com>
    <mt623q$vsh$1@node1.news.atman.pl>
    <7...@g...com>
    <mt6ddf$dct$1@node2.news.atman.pl>
    <o...@l...harvard.local>
    <1...@g...com>
    <mt8lu8$jmr$1@node2.news.atman.pl>
    <5...@g...com>

    dyskusyjnych:5435e562-58dd-4a4f-947a-d37a6803f254@go
    oglegroups.com...

    > Zwróc uwage ze pisa jest oderwana od programów nauczania i za pare lat
    > gdy pozostanie uczniom tylko pokolorowac słonia to bedziemy na pierwszym
    > miejscu :)

    Pisałeś że nasze dzieci są "skazane" na bycie "debilami Europy " pokazałem
    że to bzdura właśnie na tle Europy nasze wyniki rosną.

    Z tym że obecny maturzysta ma mniej wiedzy niż ten sprzed 20 czy 50 lat nie
    polemizuje - bo to prawda. Tyle że w moim odczuciu ma mniej wiedzy
    _niepotrzebnej_ (czysto pamięciowej). Czasy się zmieniają - gdy każdy w
    telefonie ma dostęp do encyklopedii nie ma sensu by znał na pamięć datę
    śmierci Jagiełły czy innego króla.

    > Nasze wewnetrzne badania egzaminow gimnazjalnych mówią:
    > wyniki egzaminu gimnazjalnego w części matematyczno-przyrodniczej pokazują
    > spadek średniego poziomu umiejętności polskich gimnazjalistów
    > mierzonych testem matematyczno-przyrodniczym od roku 2002 do 2005.
    > Występuje również nieznaczny trend wzrostowy w latach 2005-2008 i kolejny
    > nieznaczny trend spadkowy w latach 2008-2011. w 2002 wskaznik wynosił 103
    > , w 2011 94. Pniemy sie w góre jak cholera :-)

    > A znów za pisu rosło - wredne wykresy.

    Sugerujesz że władza ma magiczny natychmiastowy wpływ na nauczycieli? ROTFL
    :-)

    > Aaaa, moze ci sie uda obronic kolekjny wynalazek władzy czyli wprowadzenie
    > w szkolach zdrowej zywnosci - dla normalnego czlowieka kompletny
    > niewypał - ale ty to zawsze cos wymyslisz :-)
    > http://www.nto.pl/wiadomosci/opolskie/art/7816863,zd
    rowa-zywnosc-w-szkolach-uczniom-nie-w-smak,id,t.html

    Napisz konkretnie co Ci się podoba a co nie podoba to podyskutujemy :-)

    Ale coś obawiam się że Ty nie chcesz dyskutować. Naprawdę nie razi Cię
    idiotyzm zawarty w tym artykule: kompot ma ponad 65 stopni więc nie można go
    słodzić miodem. Jak marnym dziennikarzem trzeba być, albo jak bardzo trzeba
    chcieć się"dopierdolić" na siłę dla zasady by puszczać w świat taki
    idiotyzm. A to dzieci dostają do picia kompot co ma 65 stopni?

    Osobiście nie podoba mi się takie postawienie sprawy "zero cukru", ale
    dyskutujmy na jakimś choćby minimalnym poziomie logiki.

    Pozdrawiam
    Ergie