  • Data: 2015-09-24 12:34:28
    Temat: Re: imigranci
    Od: Maniek4 <r...@s...won> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2015-09-23 o 23:35, Ghost pisze:

    > Odniosłem inne wrażenie. Bo jakoś tak snujesz opowieści o leniwych
    > Somalijczykach, Grekach i Włochach gdy dyskusja dotyczy uciekających
    > spod bomb Syryjczyków.

    Dyskusja w tym watku toczy sie o bardzo roznych sprawach. Tam nizej
    zajmuja sie analizowaniem filmow. :-)

    A w nawiazaniu do tez, ze przyjada i beda pracowac jak my, to obstawiam,
    ze to optymistyczny wariant. Nie zmienia to faktu, ze zdanie na temat
    uciekajacych spod bomb mam, tyle ze ono nie ma znaczenia i nie sadze
    zeby kogos interesowalo.

    Pozdro.. TK