    From: "Bartek" <bk*n@v.atonet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: instalacja elektrycna
    Date: Sat, 25 Dec 2010 15:01:57 +0100

    "Jan Werbinski" <jaś@tralala.bez.maj.la> wrote:
    >> Isc kablami gora, czy dolem?
    > Jak bliżej?

    Tak, żeby się nie spotkać np. z szafkami wiszącymi w kuchni itp. W
    internecie można znaleźć zasady układania przewodów elektrycznych.

    > Parę tysięcy. Np ja robiłem sam, ale stawka godzinowa wyszła bardzo marna.

    Z tym to byłbym ostrożny. Skoro chłopak nie wie czy robić gwiazdę tzn. że
    nie ma doświadczenia. Skoro nie ma doświadczenia, to może zmarnować mnóstwo
    materiału.
    Moi znajomi za instalację elektryczną do domu chyba ok. 140m2 zapłacili 4
    tys. zł z materiałem. Zdaje się, że bez rozdzielni.

    --
    Bartek