  • Date: Tue, 01 May 2012 21:51:24 +0200
    From: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: instalacja elektryczna do domu - jak zrobic samemu
    <2780476.631.1335900551890.JavaMail.geo-discussion-forums@vbak7>

    W dniu 01.05.2012 21:29, Kris pisze:

    > Takie było wrażenie

    Cóż, biorąc pod uwagę, że masz żywotny interes w tym, żeby egzamin był
    rzetelny, twoja ocena jego udawanego przebiegu ma spory ciężar ;->

    > Na jakiej podstawie tak sądzisz?

    Patrz wyżej.

    > Czemu tak uważasz?

    Patrz wyżej.

    > Gdzieś napisałem że ktos mnie znał i znał moje kwalifikacje?

    Whatever.

    > Mając "papier" można mieć w ... "formalny punkt widzenia"

    Bzdura, o czym przekonało się parę osób, które "kupiło" prawo jazdy.

    > Jeszcze tylko mnie upomnij że nie zawijam 72 znaki.

    Upomnę. Gramatykę oraz interpunkcję też kaleczysz.

    Jeśli takie samo podejście prezentujesz do instalacji elektrycznych, to
    ja "strach się bać".