eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieinstalacja komputerowa, telefoniczna, telewizyjna - jak zacząć? › Re: instalacja komputerowa, telefoniczna, telewizyjna - jak zacząć?
  • Data: 2011-12-14 14:22:46
    Temat: Re: instalacja komputerowa, telefoniczna, telewizyjna - jak zacząć?
    Od: Adam <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    > Beton, a właściwie cement źle działa na przewody i generalnie plastik chyba.
    > Nie wiem ile w tym prawdy, ale wszyscy instalatorzy, jeśli puszczają
    > rury od co (plastikowe) i przewody elektryczne w wylewce, to dają w
    > peszlach.

    Beton w zaden sposob nie oddzialywuje na przewody - chodzi o
    rozszerzalnosc termiczna wylewki. W peszlu kable maja luz,
    zabetonowane na stale - w miejscach gdzie kabel wychodzi z wylewki i
    przechodzi np. do sciany - wylewka kurczac sie moglaby go poprostu
    zniszczyc :) Druga sprawa to zabezpieczenie kabla przed uszkodzeniem w
    trakcie wykonywania wylewek - kabel w peszlu wiecej zniesie :)
    pozdr.

    --
    Adam