  • Data: 2023-04-14 23:26:16
    Temat: Re: internet do kamerki
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 14.04.2023 o 23:18, heby pisze:

    > Podstatwoy problem w tym, że trzeba wpisać z miejsca gdzie ten internet
    > jest. Nie da się zdalnie. Co wyklucza Aero2 w wersji darmowej, capcha
    > wymusza kupowanie pakietów. Warto zerknąć jakie oferty posiadają
    > normalne sieci: Virgin miał np. lejek o niskiej przepustowości, który
    > kosztował ~10zł/rok przy paru sztuczkach z ustawieniem konta. Może jest
    > nawet lepiej. Nie interesowałem się od dawna.

    5 zł/mies dla mnie nie jest wydatkiem. Kupuję 5 pakietów za 25zł i mam 5
    miesięcy "z głowy". Mógłbym kupić subskrybcję i zapomnieć ale nie chcę.
    Lejek jest dla kamer "za cieńki". Kiedyś kombinowałem zrobić bridge
    WiFi do domu (2km) ale wybrałem LTE. Wolę mieć to jako "punkt" osobny.
    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>