  • Data: 2018-03-01 10:13:49
    Temat: Re: inus 15
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu czwartek, 1 marca 2018 07:20:07 UTC+1 użytkownik Mateusz Bogusz napisał:

    > Zawodowo zajmujesz się liczeniem OCZ czy sformułowania:
    > - "liczył jakiś matoł skoro tyle wyszło"
    > - "zawsze dodaje 20%"
    > - "jest zawsze na 32stC (czasem 35stC jak się nie da niżej)"
    >
    > to takie Twoje wnioski na podstawie OCZ które Tobie policzył projektant
    > z u którego zakupiłeś projekt? :-)

    Kiedyś się zajmowałem. Kilkanaście instalacji i pomp ciepła na podstawie
    moich projektów stoją i grzeją znakomicie. Do dzisiaj znajomym robię
    projekty, bo jak do tej pory - żaden projektant nie zna / nie umie /
    nie wie co to prawdziwe OZC. Wszyscy robią "na pałę".

    A Ty jakie masz doświadczenie z liczeniu OZC?
    pozdr.

    --
    Adam Sz.