  • Data: 2010-07-19 17:26:54
    Temat: Re: izolacja pionowa samodzielnie - kilka pytan
    Od: M <M...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    franc pisze:
    > Użytkownik "M" <M...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Nie mam.

    > Podcina sie mur czy fundament bo tylko ogolnie kojarze ten temat.

    zależy którą izolację chcesz uzupełnić

    > Swoja droga planowalem w kolejnych latach odkopac w piwnicach posadzke i
    > zrobic nowa, minimalnie nizsza, wylewke. Moze wtedy mozna zrobic izolacje
    > pozioma takze fundamentu?

    To nic nie da. Wilgoć będzie kapilarnie podciągana przez ściany.
    Wrzuciłem w google i jest mnóstwo linków, np.

    http://www.hwizolan.republika.pl/czytelnia-m248.html
    http://www.abc-izolacje.pl/index2.php?site=art&id=17
    http://www.e-izolacje.pl/Izolacja_pozioma_metoda_pod
    cinania_scian,2173.html